ویاناویانا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

نفس من ویانا

واکسن چهار ماهگی

1392/6/30 16:24
نویسنده : مامان بابا
131 بازدید
اشتراک گذاری

امروز قراره واکسن چهار ماهگیت زده بشه و من وقتی یاد گریه هات میافتم دلم میخواد هیچ وقت واکسنی زده نشه ولی چه کنم که همه اینها برای سلامت تو دردونه من.. تاب دیدن گریه هات نداشتم بیرون منتظر شدم تا شما با بابا سعید برین.دفعه پیش قبل از اینکه واکسنی زده بشه من شروع به گریه کردم ... از صدای جیغت فهمیدم که واکسنت زده شد خیالم راحت شد که این دفعه هم سپری شد خدا را شکر.. از وقتی وارد زندگیمون شدی بی دلیل و با دلیل وقت و بی وقت خدا را شکر میکنم برای داشتن تو فرشته کوچولو و الان هم از همون وقتایی بود که دلم خواست حمد به جا بیاورم.. ما چقدر خوشبختیم که همدیگه را داریم خدایا لذت داشتن فرشته های آسمونیا به همه بده ... چند وقتی بود که می خواستم طراحی عکسای آتلیه را ببینم ولی کسی نبود که همراهم بیاد و این دفعه هم خاله فیروزه مثل فرشته نجات به دادم رسید وسه تایی واسه دیدن عکسا رفتیم.. واااای که چقدر عکسات خوشکلند دلم کلی واست ضعف رفت داره کم کم خوابم میبره اثر داروهای سرما خوردگیه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)