ویاناویانا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

نفس من ویانا

ویانای بهاریه من

1392/12/26 0:27
نویسنده : مامان بابا
211 بازدید
اشتراک گذاری

ناز نازی من سلام. امسال اولین نوروزی هستش که پا روی چشمان ما گذاشتی و خانواده دو نفری ما را سه نفره کردی.

نازنینم خیلی خوشحالم و واسه پوشوندن لباس عیدت خیلی ذوق دارم.

ویانا.دخترم این اولین بهاری هست که میبینی مامان جون.دختر بهاری من

امیدوارم همیشه زندگیت بهاری باشه.

بهار از تو آغاز و به تو ختم میشود.

نیازی نیست به تماشای لحظه ها بنشینم تا نظاره گر حلول بهار بر زمین باشم چرا که تو سر آغاز طراوت و نشاط و زیبایی هستی.

هر روز که چشمانت را میگشایی و عشق را در دلم میگشایی برایم بهار است.

هر روز که شاهد قد کشیدن نهال کوچک خانه ام هستم برایم بهار است.

هر روز که کارهای جدیدت را میبینم برایم بهار است.

نمیدانی که چه اشتیاقی در زندگیمان از ان زمان که تو امدی موج زد.

نمیدانی. ولی خوشحالم که روزی خواهی دانستو شیرینی این عشق گوارا را درک خواهی کرد.. روزی تو هم مادر خواهی شد.

امسال بهار رنگ و بوی خود را از تو گرفت و میهمان خانه ما شد.

دختر عزیزم خوشحالم که اولین بهار زندگیت را جشن میگیرم. خوشحالم که هستم و میبینم تو را در لباس بهار.

 

 

گلها جواب زمین اند به سلام آفتاب. نه زمستانی باش که بلرزانی. نه تابستانی که بسوزانی بهاری باش تا برویانی

پسندها (2)

نظرات (0)